väldigt jobbig dag..

Äntligen hemma efter en minst sagt jobbig dag! men inte alls på grund av skolan..
Carro, Julia & jag har haft riktigt kul idag, förberedde oss lite inför NP som det är dags för imorrn.
och flumma runt som vi kan göra ibland.
Idrotten orkade vi inte riktigt med.... men vem gör egentligen det?! jag är stolt och nöjer mig med
att veta att jag inte har en enda restuppgift i idrott och att jag är den enda som redan är klar med
Ergonomi-delen :). den ni!..

Efter (eller rättare sagt under idrottslektionen) fick jag tid att hälsa på Tom, förutom en decimeter-bred
slang rätt igenom magen så mår han ganska bra ;) med tanke på omständigheterna då :) bra det!
Men som om det inte hänt nog med skit nu så fick morfar åka in akut också... fan ska det aldrig räcka!?
Men jag tror och hoppas innerligt att de kommer bli bra båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0