grattis morfar

Först skola som sög, verkligen! hade engelska nationella som gick allt för dåligt, men iaf godkänt.
resten av skoladagen kändes rätt meningslös.

Efteråt blev det att fira morfar som fyller 70 idag, där nästan heeela släkten var. Inklusive Tom,
som hade tur och fick "permission" från sjukhuset, fullt av slangar hade han dock i hela kroppen "/
Men skönt för honom att komma ifrån sjukhuset lite, han har ju trots allt legat där i över en vecka..
Bli frisk nu! <3

Annars har det inte hänt så mycket... fick nyss köra ut i skogen, mitt ut i ingenstans, och lämna husnycklar
till min käre morbror som såklart glömt dem här i Nykil. hahaha, han är allt bra härlig den där när han är full ;)

Förresten får jag låna hans hus på Valborg om jag vill, nån som känner för fest? :)

Nu ska jag sova! gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0