ensam hemma - brorsan på akuten ;)

hahaha, brorsan sitter inne på akuten nu efter en liten olycka med mopeden ;)
Tummen är helt åt h*lvete ur led troligen, om inte bruten.. men så går det när
man inte kan hålla sig på vägen! (Y)

(syns inte så jättetydligt på den här bilden...)

Jag sitter här hemma ensam med lillasyster som äntligen har somnat! hon är inte rolig
hon när hon är övertrött och överenergisk och jag är trött som bara den, man blir väldigt frestad
att bara slå till henne så hon håller tyst ibland, sen sånt gör jag inte!!

nej men nu ringde mor min och säger att hon är på väg hem med pizza :D jag som vart sugen på
det sen i lördags! det lönar sig att tjata, och kanske brorsan ska skada sig oftare? då har man en anledning
till att åka in till stan och jag slipper anstränga mig :D fasen va smart!

nu blire film tills de kommer hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0